Suuntautuminen
Torniossa tammikuussa 2022 alkavan koulutuksen suuntautumisena on digitaalinen markkinointi —luovuus ja data. Keskeisinä osaamisalueina ovat liiketalouden perusteet, digitaalinen markkinointi ja myynti, digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen ja toimintaympäristön muutos sekä digitalisaation mahdollisuudet ja haasteet. Digitaalisen markkinoinnin suuntautumisessa osa opinnoista toteutetaan englannin kielellä.
Käynnistyminen
Koulutus käynnistyy seuraavan kerran tammikuussa 2022, ja siihen voi hakea syksyn yhteishaussa 1.9. - 15.9.2021.
Monimuoto-opinnot
Opinnot järjestetään päiväaikana ja kaikki luentotunnit nauhoitetaan, näiden lisäksi on esim. luentoihin ja tehtäviin liittyviä ohjaustilaisuuksia ja yhdessä kehittämistä. Kontaktipäiviä on 4 - 7 päivää lukukaudessa ja ne ovat opetuksen etenemisiin liittyviä yhteisiä kokoontumisia, joiden aikana voidaan tehdä testausympäristö- ja kehittämistöitä, käydä yritysvierailuilla tai opintomatkoilla.
Kontaktipäivät ovat sisällöltään ja toteutukseltaan sellaisia, että niitä ei korvata kirjallisilla tehtävillä, sillä kontaktitapaamisissa syvennetään teoriatietoja sekä harjoitellaan taitoja käytännössä. Kontaktipäivien aikana voidaan kokeilla esimerkiksi testausympäristöissä teknologiasovellusten käyttämistä, työelämäyhteyksissä ammatilliseen vuorovaikutukseen sekä erilaisiin ohjaustilanteisiin liittyviä toimenpiteitä. Monimuoto-opinnot vaativat ajanhallintaa ja itsenäistä opiskelua ja ovat sinulle, jos olet itseohjautuva ja aktiivinen omien opintojesi eteenpäin viemiseen.
Tutustu myös:
opetussuunnitelma
Lapin ammattikorkeakoulun virtuaalikampus
Opintopolku
Lisätietoja koulutuksesta hakemisesta löydät koulutuksen sivulta opintopolku.fi -hakuportaalissa (hakukohde julkaistaan myöhemmin)
Lisätietoja koulutuksen sisällöstä ja toteutuksesta:
Opinto-ohjaaja Jaana Koivuranta
p. 040 536 4432
jaana.koivuranta